همه با هم .....
 
 
 

من اگر برخیزم

تو اگر برخیزی

همه بر میخیزند

من اگر بنشینم

تو اگر بنشینی

چه کسی برخیزد؟

چه کسی با دشمن بستیزد؟

چه کسی پنجه در پنجه هر دشمن دون آویزد؟

دشت ها نام تو را میخوانند

کوه ها شعر مرا میخوانند

کوه باید شد و ماند

رود باید شد و رفت

دشت باید شد وخواند

در من این جلوه اندوه ز چیست؟

در تو این قصه پرهیز که چه؟

در من این شعله عصیان نیاز

در تو دمسردی پاییز که چه؟

حرف را باید زد

درد را باید گفت

من چه میگویم,آه

با تو کنون چه فراموشی ها

با من کنون چه نشست ها , خاموشی است

تو مپندار که خاموشی من

هست برهان فراموشی من

من اگر برخیزم

تو اگر برخیزی

همه بر میخیزند

و چه خواهد شد آن....

شعر از:حمید مصدق



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت14:16---11 مرداد 1391
این یه وبلاگ باسه

کنجکاوی هات

بنویس برام چی کنجکاویت راازبچگی برانگیخته

اماهنوزجوابی براش پیدانکردی

بیاوبرام بنویس

اگه تخصصی نباشه

مهم هم نیست که درباره سیاست باشه یانه

البته نه تاحدی که فیلتربشم

به افتخارگل روت یه امارگیری

می کنم ازلوکس بلاگ وپرشن بلاگ هرجای

دیگه باذکرنام وبلاگ سوال کننده البته اگرهم خواستید نمی نویسم

برات جوابشوباکمک همکارای دیگه پیدامی کنم

هرچی زودتربیای تواولویت بالاتری قرارمی گیری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 19:30 :: توسط : میلاد داوری

درباره وبلاگ
صادقانه......خالصانه.....

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 2682
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1